Raderar...
Valldabo, Donator
Jag undrar vad bortförklaringen till detta blir nu :D
Cpticks, Donator
#1 Valldabo: det var en muslim
Inlägget är borttaget
mattemh, Donator
https://twitter.com/ninnyd101/status/1479099283693457411?s=20
Kolla denna - MYCKET värre och visar att det händer i hela världen, VAKNA era hjärntvättade idioter!
Inlägget är borttaget
D-Dawg, Donator
"Detta är ju garanterat inspelning av film som ska handla om pandemin"
FireWaia, Donator
#5 mattemh: Satsar min vänstra pungkula att det där är taget ur kontext.
#1 Valldabo: Om du får någon alls?
mattemh, Donator
#8 va? Spelar kontexten någon roll i den videon? De har riggat ett lik(som röker) och har arrangerat ett sjukhus som en filminspelning, för att måla upp en överdriven bild av covid - hur du än vänder och vrider på det - är det SJUKT illa... du är helt sjuk i huvudet om du inte kan se det.
HELT fucking manglad i skallen...
FireWaia, Donator
#9 mattemh: Exakt därför jag inte tror det är vad det framställs som, det skulle kunna vara en inspelning där de har paus, det skulle kunna vara montagebilder, det skulle kunna vara precis vad som helst legit. Det finns ingen som helst kontext till videon.
mattemh, Donator
#10 räcker inte svt's haveri som kontext för dig? Detta pågår överallt, tyvärr är du hjärntvättad bortom räddning.
Makse, Donator
Det var bara KKK's dräkter som kom ut från tvätteriet.
FireWaia, Donator
#11 mattemh: Haha, nej det räcker inte heller hur mycket jag än hatar SVT. Det kan vara samma där, det finns absolut ingen kontext, det kanske bara var en person som rullade ut en bår efter att ha hanterat en sjuk...
1234567890k, Donator
#13 FireWaia: Filmat i Murica, men kontexten kan du hitta här, 16.55 : https://www.svtplay.se/video/33537110/aktuellt/aktuellt-4-jan-21-00-5?position=1035&id=eowryPr
Riksdaler, Donator
Japp, 100 miljoner lakan används dagligen för att förblindad världens befolkning.
Jävla foliehattar
JapeK, Donator
Sa dem ens vid något tillfälle att detta skulle ha varit en "död" som blev utrullad på en bår? Var det någon gång påstått under nyhetsinslaget eller vad man ska kalla det? Inte sett det själv men kan ju lika väl vara andra sidan som vill trigga
Inlägget är borttaget
Valldabo, Donator
#8 FireWaia: Vad gjorde de med lakanet då och varför var det ihoprullat för att efterlikna en människa?
Under alla mina år på sjukhuset på Sahlgrenska i alla fall så har jag aldrig sett en bår full med lakan, när de körde tomma bårar så har det antingen varit ett eller två lakan eller så har båren varit helt tom.
Framför allt har jag aldrig sett en bår som efterliknar en kropp.
Men de kanske har andra rutiner i Usa att varenda bår ska efterlikna en kropp, speciellt nu under corona för att skrämma folk ännu mer.
gal1, Donator
Det kanske var en mumie
bosse, Donator
#18 Valldabo: Men skärp dig, om det nu skulle "likna en människa" så hade man väl för fan inte bara slängt på en hög lakan, det är ju inte ens lite likt en kropp.
Till alla svagbegåvade foliehattar, det har aldrig slagit er att det är kontaminerade lakan som körs ut till tvätt?
Eller precis vad fan som helst annars?, varför skulle man ens köra ut "en död kropp" utanför sjukhuset och inte till bårhuset?
Men nej, den mest trovärdiga förklaringen är såklart för tråkig och simpel för er att köpa.
raggarsvin90, Donator
Vad är det för bild man vill ge tittarna, med en scen av en till synes död person som rullas ut?
JapeK, Donator
För mycket frågor och för lite information om detta, imo. Eftersom enbart 6 sekunder av nyhetsinslaget är med i detta klipp, hur ska vi veta vad som pågår eller varför de valt att visa detta? Dessutom verkar personen som kör ut båren rätt obrydd av att lakan flyger av så känns inte direkt som att de har velat iscensätta något som liknar en kropp och dölja det? Detta skulle jag säga bara är något random och inte nåt lurendrejeri
Inlägget är borttaget
Valldabo, Donator
#20 bosse: Det är inte alla kroppar som hamnar på bårhuset.
Hahah, du ser att det är flera lakan som ska efterlikna någonting avlångt och något som ser ut som "fötter", sen har de lagt på ett helt lakan över det som flyger av. Varför lägger de bara inte det lakanet ihop med de andra lakanen? Varför måste de täcka en hög med lakan MED ett annat lakan? Lol, ni sväljer precis vad som helst och säger man emot något som verkar shady - så är man en foliehatt xDDDDD
mattemh, Donator
Helt otroligt att vissa människor förnekar att detta är en skandal och inte ser det uppenbara.. mänskligheten är fan förlorad - hoppas ni svaga och hjärntvättade idioter som fortsatt inte ser att ni blir grundlurade - avlider asap
bosse, Donator
#24 Valldabo: VI sväljer precis vad som helst?
Du kollar på ett sex sekunder långt klipp, helt utan kontext länkat från en arg foliehatt och du drar genast maligna slutsatser.
Det är fan precis inget som skiljer dig från Spyzed, raggarsvin90 och de andra svagbegåvade nötterna i det här läget.
Valldabo, Donator
#26 bosse: Kolla reportaget innan du kommenterar kanske?
Jo visst fan gör det de. De tror att jorden är platt, att molnen är kontrollerbara och anti-vaxxers bland annat. Listan kan göras lång.
Du är arg och drar genast maligna slutsatser. ;)
Rawsteel89, Donator
#8 FireWaia: Kanske, men jag är genuint förvånad över hur människor som du inte kan se brödsmulorna när de i stort sett ligger framför ögonen på er.
Politiker i Europaparlamentet som går ut med att de har blivit erbjudna mutor för att stödja obligatorisk vaccination, regeringar som går mot Nürnberg konventionen och bryter mot grundlagar för att beröva ovaccinerade på sin frihet utan vetenskaplig grund och som bevisligen saknar effekt, att flera läkemedel som bevisats ha effekt inte ges ut och att alla som pratar om det censureras, inkl. läkare och virologer som i första hand har sett dess effekt, journalister på etablerade medier som vinklar data och sprider skräckpropaganda för vinstintressen, att de ändrade definitionen av en pandemi, att vi inte kan få läsa avtalet som det Europeiska parlamentet slöt med bl.a. Pfizer, ja, listan kan göras oändlig.
Allt detta för ett virus som inte är dödligt för minst 99,5% av befolkningen och där 87-92% av de 0,5% befinner sig i en ålder som det är normalt att gå bort vid med flera underliggande sjukdomar. Om jag inte missminner mig så var medlet 4 underliggande sjukdomar bland de som har visat positivt vid sin död och hamnat i statistiken, det behöver dock inte ha varit orsaken till det.
Jag är ingen konspirationsteoretiker eller "antivaxxer", men hur någon som är det minsta insatt inte kan se att något är fel här är verkligen förvånande och skrämmande. Snacka om naivitet.
bosse, Donator
#27 Valldabo: Jag har sett reportaget, jag såg det redan när det sändes på TV,
på vilket sätt menar du att det skulle förklara hur det skulle vara en påstått "död kropp" på båren?
Mrnilion, Donator
Även om det är fejk är det väll knappast ett motbevis till pandemin i helhet?
Bara att media gör precis vad som helst för att dra in tittarsiffror.
Valldabo, Donator
#29 bosse: De måste enligt dig nämna i reportaget i stil med "Det ni ser här är en död covidpatient"? Eller vad menar du? Måste de säga vad som sker i reportagen och inte bara låta kameran rulla? När började de med det i så fall? För så har det inte varit de gångerna jag har sett TV4 nyheterna i alla fall.
För det jag har påstått är att det ser shady ut när de rullar ut en bår och någonting på båren är formad som en människa (Ifall du faktiskt tittar så ser du kropp och fötter)
Men det är i själva verket bara en massa lakan som formar detta, ifall de nu har knycklat ihop en massa lakan på en bår(?) av någon väldigt konstig anledning, varför är det då ett lakan som täcker dessa lakan istället för att det lakanet som flyger iväg också är ihop knycklat med de andra lakanen?
Lite egentänkande, vet du vad det är? Det kanske du ska lära dig och inte bara lyssna på vad media säger åt dig vad du ska tycka.
AddoWike, Donator
Helvete, denna oskuldsliga kommer lyckas knäcka världens alla problem genom att analysera morgonflingorna.
spike_lark, Donator
#28 Rawsteel89: Mjoo, det är väldigt skumt allting. Kan du länka källor till dina påståenden förresten? Jag vill gärna läsa om allting.
bosse, Donator
#31 Valldabo: Man går inte över ån efter vatten tycker jag är ett uttryck som fungerar rätt bra i de flesta konspiratoriska sammanhang.
Det sitter muppar som konstant lusläser media och så fort något som möjligen skulle kunna tolkas som shady dyker upp sprids det direkt i alternativa media med stora rubriker som te.x i twitterinlägget i länkposten.
Plötsligt är bollen i rullning, konspiratörer och foliehattar piskar upp varandra och ser naturligtvis genast en spekulation som ren sanning, precis samma sak sker i litet format här på existenz, foliehattarna ryggdunkar varann och skriker att mänskligheten är lurad osv.
En viss andel nyktra personer kan backa ett steg och istället reflektera över situationen:
- hm, finns det någon rimlighet i detta påstående?
Om det nu skulle vara någon som vinner på att visa upp en död kropp på en bår, varför i helvete är det då så förbannat uselt utfört?
Är "eliten" eller "kabalen" verkligen så förbannat tröga att de inte kan räkna med lite vind?
Och om det nu ska vara någon slags spel för galleriet, hur har klippet då släppts förbi så många instanser innan det hamnat offentligt på SVT?
För att återkoppla till uttrycket med åar och vatten, det är ju alltid samma visa med alla foliehattsteorier, det finns aldrig några konkreta bevis, det handlar alltid om obekräftade källor utanför kontext och ett konstant greppande efter halmstrån,
tänker man ett steg längre så ser man att det hade funnits massor av andra, betydligt bättre sätt att göra det på.
Inlägget är borttaget
raggarsvin90, Donator
#30 Mrnilion: Är det okej att skattefinansierad media visar bilder som skapar oro i samhället? Även om det inte vore fejkat (som här) så finns det en tanke bakom det.
Ska man visa en massa tomma kistor också?
Mrnilion, Donator
#37 raggarsvin90: Okej att visa bilder som skapar oro? Ja självklart, finns det faror befolkningen behöver informeras om så är det ju deras skyldighet!
Vad är alternativet liksom? Ska dom dölja saker så vi kan leva i en fantasivärld där inget dåligt händer?
Att fejka scener och event för att skapa oro däremot är en helt annan sak.
Du talar hela tiden om folk som lever i skräck och rädda får osv osv. Att ha eventuella faror i åtanke, att förebygga och skydda sig från sjukdomar och skador ligger i människans natur. Men det betyder ju inte att man går runt och lever i ständig skräck.
Jag förstår helt ärligt talat inte var din avsky kommer ifrån. Det enda gången jag upplevt nån som du som stör sig på folks vilja att leva är när jag hade en självmordsbenägen vän.
Mrnilion, Donator
#40 Spyzed: Ska jag vara förvånad eller nåt? Det är väll inte så svårt att förstå att om dom börjar rapportera om en asteroid som kommer slå ut allt liv på jorden så kommer folk följa nyheterna om det?
Men om det faktiskt skulle hända vad ska dom göra? Låta bli att rapportera om det för att det kan framstå som att dom bara är ute efter tittarsiffror?
Ni foliehattar har överflöd på kritiskt tänkande och ett underskott på logiskt tänkande. Ibland är saker faktsikt vad det upges för att vara, ibland är det ett mellanting och ibland är allt ren lögn.
Men i era ögon är allt lögn jämnt, och har man den utgångspunkten är ju kommunikation helt poänglöst för då är allt ni också säger lögn med en hemlig agenda.
Sluta separera er från omvärlden, sluta kalla er för uppvaknade/avprogrammerade och allt annat trams. Ni är exakt som oss, enda skillnaden är att er brist på förståelse och kontroll skrämmer er till den milda grad att ni måste gömma er från verkligheten.
powah83, Donator
Nämen, så tokigt det kan bli. Hade man ju aldrig kunnat vänta sig. Gäller att få det att se riktigt illa och allvarligt ut framför kamerorna. Precis som när hycklarna drar på sig munskyddet inför kamerorna men tar sedan av dom i vimlet av folk.
Divide & conquer!
FireWaia, Donator
#14 1234567890k: #18 Valldabo: Ja det är det jag gärna har svar på, och jag menade kontexten i alla klipp från twitter-länken, de ser onekligen ut som promo-shoots eller filminspelningar, om de skulle fakea det, varför så otroligt korkat öppet?
powah83, Donator
#43 AddoWike: Vilken dålig låt. :)
Inlägget är borttaget
raggarsvin90, Donator
Den här var ju för bra för att vara sant
#45 FireWaia: Kontexten kan du se på aktuellt från den 4e januari 21-sändningen vid tidpunkt 17:10
De pratar om antalet dödsfall och att antalet smittade har ökat vertikalt. Där har du kontext.
noxc, Donator
#15 Riksdaler: största pajasen på Existenz
AddoWike, Donator
#48 raggarsvin90:
Hade man velat mörka något hade man nyttjat sig av liksäckar.
Tänk ett varv till dumfan
Riksdaler, Donator
#50 noxc: och du är största kuksugaren på Existenz
Riksdaler, Donator
#55 babbalicious: Inte lika värdelös som dina föräldrar som lyckades skapa ett cp som dig
Riksdaler, Donator
#40 Spyzed: "Fear sells"
Kommer ju från rätt käft! :D
Foliehattsjävel med sina jävla fear mongering tactics.
Valldabo, Donator
#35 bosse: När har jag sagt något om att detta skulle vara ren sanning eller varför drar du in mig i det? Jag skrev att det ser shady ut, inget annat.
Det är klart att de gör det offentligt, hur ska det annars kunna nå ut till så många personer som möjligt? Hade båren körts ut bakom stängda dörrar så hade det sett ännu mera shady ut, det borde väl du ändå förstå också?
Varför de utförde det så uselt? Ja, för misstag händer. Hur tror du de kunde ta fast exempelvis Wall Street snubben som spelas utav DiCaprio? För att han gjorde ett snedsteg och lämnade spår efter sig. Det är praktiskt taget nästan omöjligt att göra fula saker och komma undan med det under en längre period, någon gång gör man sitt första misstag.
För att skrämma folk ännu mer med att ta ett vaccin som inte fungerar ännu så som ett vaccin ska göra.
Lite som med all skrämselpropaganda om miljökatastrof hit och dit. Vi bör tänka på miljön ja, men det är inte så allvarligt som media får det att låta som, för i så fall hade inte man inte lagt så mycket fokus på Europa och istället lagt den fokusen på Asien framför allt men även central och Sydamerika där miljön är så mycket värre.
silvernight, Donator
mattemh och Raggarsvin90, ni försöker. Men ni är så otroligt blåsta att allt ni säger och påstår blir ett skämt för alla som läser. Det finns bra argument men ni har helt missat dem.
Ni är 2020 års flat earthers. Lite efter och fel.
R-ichard, Donator
#13 FireWaia: Kontexten i videon är ju förfan att SVT har tagit del av bilderna! Dem får ju samma material som dem flesta stora mediabolagen. Du förstår själv att ditt sätt att se på saker är lika vrickat som Spyzed fast åt andra hållet?
raggarsvin90, Donator
#50 noxc: #55 babbalicious:
Dont argue with retard
#5 mattemh: Väldigt bra klipp, som jag höll på att missa!
#57 ronnybond: Om inte första länken säger allt, så vet jag inte vad...
TurD, Donator
hahah shit va pin
mattemh, Donator
#60 du är en totalt hjärndöd och förlorad idiot - du kommer vara bland de första som slaktas när sanningen kommer fram - mark my words.
Ojaw, Donator
#48 raggarsvin90: ja här har vi verkligen kabalhumor.
#44 Spyzed: trevliga nyheter!
AddoWike, Donator
#65 Ojaw:
Och där har hela cp-kvartetten kommenterat....
Riksdaler, Donator
#37 raggarsvin90: #40 Spyzed: #65 Ojaw: "Fear sells"
FEAR SELLS?!?!??! :D
LÖL:
KABALER, RYMDLASER, ALIENS, DJÄVULEN, LOCH NESS MONSTRET, CHEMTRAILS, 5G CONSPIRACY, 9/11, NANO ROBOTAR !!!!
FEAR SELLS INDEED! :D
Jävla foliehattar!
powah83, Donator
Fler o mer lakan för kamerorna. Kom igen nu - heja på hyckleriet mer. :D
Riksdaler, Donator
Viktigast av allt är att alla åtminstone vaccinerar sig, vad media försöker hålla på med är helt ointressant.
Vaccinera er, det är bra för oss allihop!
Tycker alla som inte vaccinerat sig bör förbjudas från att vistas utanför sina hem och bli tatuerade "EJ VACCINERAD", vore en bra morot att få alla att bli vaccinerade.
powah83, Donator
#69 Riksdaler: Jeez dude. Du verkar vettig ibland men totalt lost emellanåt. Helt ok att du tycker samma om mig.
Fler judestjärnor på kläderna. FÖR FOLKET....
Riksdaler, Donator
#70 powah83: Antar du inte vill höra min idé om att skicka ovaccinerade människor till en koloni på Mars? :/
Ojaw, Donator
Först tog essob fram stjärnan, sedan gick han och blev omvänd och är nu bosse. Sedan tog AddoWike fram stjärnan
Vissa har stjärnan på sin profilsida.
Timingen är intressant kan man tycka.
#69 Riksdaler: Javisst, en tatuering, en armbindel, och så borde de åka till koncentra.... karantänläger som de har i Australien.
Hmmm, det verkar bekant det här på något vis.
Riksdaler, Donator
#72 Ojaw: Låter perfekt i mina öron!
Detta är det vi planerar i kabalernas styre (välsigne våra kära kabaler och aliens som hjälper oss med detta), sedan kommer vi använda er för att producera barn vi kan äta var dag som en uppfödningsfarm! :)
Smart va?! :D
powah83, Donator
#71 Riksdaler: Antagande - rätt!
raggarsvin90, Donator
#70 powah83: Han verkar vettig ibland? Han han inte lyckats skriva något klokt sen hans hjärna fick härdsmälta och försvann förut.
#72 Ojaw: Stjärnan tänkte jag inte på. Märkligt att den återfinns där.
powah83, Donator
#76 raggarsvin90: Inget är svart eller vitt. Tänker man i dom banorna så...lycka till.
Han har sina stunder. Precis som dig, mig och alla andra.
raggarsvin90, Donator
#78 powah83: Han är totalt oseriös. Se ovan. När han väl är seriös, så respekterar jag honom. Alltmer sällan nu. Jaja
#77 Riksdaler:
https://i.imgur.com/0oYW3Ta_d.webp?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium
Ojaw, Donator
#76 raggarsvin90: Ett sammanträffande bara. Inget att bry sig om.
[url] [/url]
powah83, Donator
#79 raggarsvin: Som sagt. Alla har sina stunder. Du är säkert oseriös också ibland right?
Jag vet iaf att jag är det. Palla vara seriös med all skit som händer hela tiden.
Jag försvarar ingen men tycker bara det är trist när folk verkar se svart/vitt på saker. Tror det är obra överlag.
Trevlig helg! :)
Inlägget är borttaget
Inlägget är borttaget
raggarsvin90, Donator
#82 powah83: Inte ofta, men visst. Du mä.
#81 Ojaw: Vilka mass shootings var det? Suddig bild. Länk?
Saturnus tror jag inte på. Tror inte ett dugg på saker om rymden längre, tråkigt nog.
KickboxarN^, Donator
#28 Rawsteel89: Håller med dig till hundra procent, vid det här laget behöver man inte vara konspiratorisk för att vara skeptisk.
Att länder bryter mot Nürnbergkodexen, som togs fram just för att skydda oskyldiga människor från medicinska experiment, kombinerat med att Pfizer tillsammans med FDA försökte mörka forskning kring bieffekterna borde någonstans räcka för att i alla fall inte blint acceptera lobbyismens influenser på nuvarande läget.
Förstår ärligt talat inte heller hur man inte kan se att regeringar agerar i vinstintresse, både monetärt och maktmässigt. Oavsett om det finns någon manipulativ "kabal" som vill förslava mänskligheten under "the new world order" eller att det är så enkelt som enorma summor pengar som är motivet så är det sorgligt att folk är så subverterade(kolla upp Yuri Bezmenov om du inte redan vet vem det är) att man inte kan fatta beslut som gynnar en själv längre.
#34 spike_lark: Använd DuckDuckGo och sök på de individuella sakerna du vill läsa om, du kommer aldrig kunna komma till egna slutsatser om du måste skedmatas.
creftan, Donator
#86 Ojaw: Säg att du lider utav schizofreni att säga det.
powah83, Donator
#87 KickboxarN^: Väl sagt.
Pew_Pew_You, Donatorr
#86 Ojaw:
Metylbensen, Inte precis en slump att det är ett Aromatiskt kolväte (med tanke på att folk tappar luktsinnet av Covid) och att Metylgruppen pekar på Bill Gates hem.
Han hånar oss.
powah83, Donator
#28 Rawsteel89: Spot on dude. Kunde inte skrivit det bättre själv.
MrClean, Donator
91 jäkla kommentarer.
Ojaw, Donator
#90 Pew_Pew_You: Dra på trissor! Han bor verkligen geometriskt perfekt till i relation till skjutningarna.
#88 creftan: Meddela oss att du är en shill/grindvakt åt saturnalisterna utan att säga det.
raggarsvin90, Donator
#86 Ojaw: Bland det sjukaste jag sett på en stund. Ska kolla själv på karta imorrn å se att det stämmer.
Ja, nog för att de håller på med hokus pokus, det vet vi.. Men alla bilder tagna från rymden är CGI, såvitt jag vet.
Hade gärna tagit en titt på saturnus genom påvens teleskop
Riksdaler, Donator
#95 Ojaw: OJ OJ OJ OJ OJ OJ!!!!!!!
Dra på trissor i mina kalsonger nu jävlar händer det grejor!!!!!!!
#96 raggarsvin90: Nu kommer djävulen och äter upp oss!!!!
Ojaw, Donator
#96 raggarsvin90: Ja det hade varit intresant att kika genom!
Lucifer - The light bearer!
Kyrkan (som ju är ett sataniskt styrmedel) inverterar som vanligt, och vill gärna att vi ska tro att lucifer=jävulen.
Riksdaler, Donator
#98 Ojaw: Ojsan hoppsan fallerallera!!!!
Ljuset av djävulen kommer och äter upp oss snart!!!
Kommer dom äta.upp våra själar med??
JapeK, Donator
Helvete vad kommentarsfält på existenz spårar snabbt
FireWaia, Donator
#96 raggarsvin90: Som vanligt postar du lögner. Rena lögner.
creftan, Donator
#95 Ojaw: Ta dina mediciner.
FireWaia, Donator
#96 raggarsvin90: Älskar hur du bara utrymmer tråden när du blir anklagad för lögner.
raggarsvin90, Donator
#103 FireWaia: Vilken miss vill du rikta all uppmärksamhet mot, istället för att nämna och sen diskutera vidare? Ut med språket. Lucifer blev luci
FireWaia, Donator
#104 raggarsvin90: Ta fram fakta med källa på vad påvens teleskop heter. Återkom sedan
raggarsvin90, Donator
#105 FireWaia: Den omnämns så. Tänker inte gräva mer åt dig
https://astronomy.com/news/2010/04/lucifer-allows-astronomers-to-watch-stars-being-born
FireWaia, Donator
#106 raggarsvin90: Från 2010? Det är källkritik i din värld, äckliga desinformationshora.
The Vatican has an observatory with an outpost in Arizona. But it doesn’t own or operate any telescope or instrument named Lucifer. That nickname was briefly given to a piece of equipment that attached to a telescope at the same observatory site that’s owned and operated by several institutions. The Vatican Observatory is not one of them.
Inlägget är borttaget
raggarsvin90, Donator
#107 FireWaia: 5:30 sen 6:20
https://youtu.be/_GCEl1-9LCw
Du får ringa programmet och bjäbba med dom istället
Du kan också ringa "Father Richard" och säga att han inte har någonting där att göra.
FireWaia, Donator
#109 raggarsvin90: 2010! TJUGOTIO! Det är 2022 idag ditt mongo!
Och vid 5:30 så säger de att ett Tyskt konsortium har utvecklat kameran OCH döpt den, det är alltså INTE vatikanen, och nyheten ändras efter en kort stund till att vatikanen har ett teleskop på samma plats som detta Tyska konsortiumet och därför trodde alla bara att det var vatikanens. Kan du läsa vad jag länkade? Är du efterbliven?
raggarsvin90, Donator
#110 FireWaia: Programmet handlar om Vatikanen och deras teleskop. Spelar ingen roll när det är gjort.
Bra bortförklaring. "Det är inte vi. Det är dom" Lustigt att de kom på att döpa den till något bibliskt.
FireWaia, Donator
#111 raggarsvin90: Du är alltså så korkad att du inte förstår att det är någon helt annan som gjort, äger och har döpt teleskopet. Ett gäng tyskar som använder samma PLATS som vatikanen för sitt teleskop, och ett gäng idioter till journalister fick det fel under en kort period, men alla som inte är desinformationshoror har rättat sig.
Men detta är otroligt talande för din källkritik och hur du verkligen bara letar efter information som bekräftar din bias.
raggarsvin90, Donator
#112 FireWaia: Skrev just att det var ett lustigt namnval iom att de troligen inte är särskilt religiösa.
Du har dock rätt i att mycket är som gjort för att missuppfattas och det gäller att vara noga med detaljer. Jag är naturligtvis medveten om det i såna där påstående-bilder kan finnas detaljer värda att diskutera.
Att NASA är en bluff och att det finns baphomet/satanististisk symbolism gömt lite varstans är något du kommer få leva med tyvärr. Inte mitt fel att det är så.
FireWaia, Donator
#113 raggarsvin90: Du är inte ett piss medveten. Hade du sökt på "Pope telescope lucifer" på NÅGON sökmotor så hade du fått fram rätt information. Men du är inte intresserad, SÅ FORT du hittar något som bekräftar vad du tror, hur sinnessjukt korkat det än är, så sprider du det utan att verifiera ett enda ord.
Och sen försöker du direkt byta ämne.
Du är en tragisk desinformationshora som bidrar till samhällets förfall.
raggarsvin90, Donator
#114 FireWaia: Jag sa att jag ville titta i teleskopet. Det vill jag fortfarande. Allra helst vill jag visserligen se i ett icke digitalt. Inga ettor och nollor mellan ögat och stjärnvalvet. Vet inte hur det var med den där.
Debunka den där du. "Slump" är allt du kan säga i vanlig ordning
FireWaia, Donator
#115 raggarsvin90: Och så släpper du ämnet efter att ha låtsats om att det handlar om nåt helt annat än det du ljuger och sprider desinformation om. Tror du att du verkligen kommer undan med så låg skit? Skämtar du eller?
raggarsvin90, Donator
#116 FireWaia: Som vanligt så VET jag att allt inte stämmer och jag är inte skitnödig ett år efter för det. Internet är fullt av desinformation för att allt ska behandlas därefter, även om det är sant.
FireWaia, Donator
#117 raggarsvin90: Och såklart dså gör du tillräcklig kontroll innan du sprider desinformation? Som att göra EN ENDA GOOGLING? ...Självklart inte. Snacka inte piss din lilla agendaHORA du gör inget annat än sprider din bias, bevisen ljuger inte gång på gång.
raggarsvin90, Donator
#118 FireWaia: Sluta blunda för allt som stämmer, så slipper du bete dig som en bjäbbande terrier varenda gång.
FireWaia, Donator
#119 raggarsvin90: Du är bevisad med att sprida desinformation här då, och när du fick tillfället att rätta dig så valde du att sprida ännu mer desinformation, där du valt ut information som är mer än 12 år gammalt.
Du är inget annat än en korkad desinformatör. Du har snart ingenting att försöka skifta topic till i takt med att allt du postar blir motbevisat efter en snabb googling. Hemmagjorda bilder och nummerologi tycks vara ALLT du har numera.
Men då är det loggfört, nästa 100% avslöjade lögn du spridit.
raggarsvin90, Donator
Ojj, jag känner av ett starkt antiklimax från din sida. Du trodde att jag inte skulle ta det med ro. Du själv hoppar på bortförklaringar, för du kan aldrig erkänna att du trott fel om något, medan det är allt jag någonsin gör här. Tänker om, tänker nytt.
Så mycket som jag säger, så är jag fullt medveten om att allting inte stämmer. Du får svälja den sura satsen och behärska dig
FireWaia, Donator
#121 raggarsvin90: Att du tar det med ro med att bli avslöjad med att inte göra ens den mest basala källkritiska sökning på det du länkar, och att du sedan försöker deflektera till något helt annat är inte direkt något jag blir chockerad över.
Och så avslutar du med att "Jag vet själv att det jag tror är rätt i alla fall!" som en kärring på facebook med mentalt bryt som just blivit avslöjad med samma sak som du gör.
Sluta försök ta någon högre mark när du har beviset rakt ovanför dig? Är du helt förryckt eller?
Inlägget är borttaget
raggarsvin90, Donator
#122 FireWaia: Jag finner det mer intressant att se över något mer, än att fortsätta tugga samma välling. Bara jag kommer närmare sanningen, så är jag nöjd.
Tänk om vi höll med varandra om det
FireWaia, Donator
#124 raggarsvin90: Sluta låtsas som att du söker någon sanning när allt du gör är att rapa desinformation utan att ens göra den mest basala efterforskning om det är sant eller inte.
Inlägget är borttaget
raggarsvin90, Donator
#125 FireWaia: Jag är den allra bästa du kan diskutera med. Väldigt få lägger stoltheten helt åt sidan, för att fokusera på vad som är sant, så som jag gör. Se och lär.
När jag har fel, så berättar jag det för dig. När du har fel, berättar jag det för dig.
FireWaia, Donator
#127 raggarsvin90: Du HAR ingen stolthet och du berättar inte ett piss för mig. Lägg ner dina patetiska försök att rädda ansikte?
Kundalini, Donator
Fucking vidriga Pro-Waxxers, så jävla efterblivna ni är. Hoppas ni dör av biverkningarna utav vaccinet. Ni inser inte hur jävla hjärntvättade ni är helt sinnesjukt.
Inlägget är borttaget
FireWaia, Donator
Angående #14 1234567890k: "this is a shot from a video of a Russian artist Husky for the song “Never Ever” («Никогда-нибудь»). Vasya Ivanov, the music video production designer, shared the backstage filming process at TikTok, and this is the video misleadingly presented in the social networks as pandemic-related."
Precis vad jag sa. Äckliga desinformationshoror.
Du måste vara medlem samt ha donerat för att kunna kommentera, registera ett konto nu. Eller logga in i menyn till vänster.
|