Raderar...
whatwhat, Donator
Hur är någonting Mostly/Half True eller Mostly false. Antingen så stämmer det eller så stämmer det inte.
Men klart delar man in det på sant/osant blir det snabbt 84% Sant och 16 % lögn. Och lögnerna är såna som ''Joe biden Played F*ck the police at he's rally the other day'' eller Trump says “If we stopped testing right now, we'd have very few cases, if any.”
larry, Donator
#1 whatwhat: Står en infosymbol intill "true", "mostly true" osv som förklarar vad symbolerna innebär. Går även att kolla alla fact checks individuellt för att få en mer detaljerad förklaring till de har resonerat i specifika fall. Så jävla svårt kan det väl inte vara att använda internet år 2020?
Addemaan, Donator
De som modererar sidan väljer ju själv vilka grejer de vill "fakta checka", istället för att hålla fasta vid en standard där de fakta checkar allt som sägs under till debatter, rallies, interviewer, med mera.
Trump fakta kollar: 893 stycken
Biden fakta kollar: 172 stycken
Pence fakta kollar: 63 stycken
Kamala fakta kollar: 29 Stycken
I både fallet President-posten och Vice president-posten, så fakta kollar de inte Demokraterna med samma frekvens, eller så låter de negativa resultat gentemot deras politiska bias rinna mellan fingrarna för att de parti de själva håller på ska se bättre ut på papper. Detta känns som något Ranaki skulle posta.
Ska se till o börja rekommendera riktigt bra länkar, så att Ranaki och JohanStens länkar dränks i extremt högerextrem högerextremism. :)
Ojaw, Donator
#3 Addemaan: +1
Samtliga "fact check" sidor drivs av vänsterpatrask, och har således kraftig vänsterbias,med påföljande vänsterperspektivsförvrängning av analyserade händelse/företeelse.
Med detta inte sagt att jag skulle röstat på/ håller på Trump.
Båda kandidater är frimurare, och anti-vita.
Vinner Trump blir det lite symbolhandlingar som lugnar ner den vita befolkningen.
Vinner Biden blir det lite symbolhandlingar som lugnar ner den ickevita/illegala befolkningen.
I båda fallen byggs kontrollsamhället ut, och den globala communismen närmar sig med stormsteg.
Vita européer är förlorare i båda scenarier.
Addemaan, Donator
#4 Ojaw: +1
Kan bara instämma.
Jag kan rekommendera dokumentären "Gods Chosen People", som du kan hitta på BitChute, om du gillar dokumentärer.
Ha en trevlig Halloween, Ojaw. :)
Inlägget är borttaget
Ojaw, Donator
#5 Addemaan: gillar dokumentärer (och bitchute) gör jag, så tack för den! Själv kikar jag mycket på Telegram just nu, eftersom det finns mycket dagsfärskt material om relaterade saker där. Just nu följer jag utvecklingen i Sydafrika, där den svarta regeringen får anses vara delaktig i ett pågående folkmord på vita bönder. Jag har skickat så många länktips relaterade till detta, men bolshevik-Roger vill inte ta med så många av dessa. Det börjar bli svårt att tro annat än att Roger hatar vita Européer, och vill se oss utrotade.
Man kan hitta många intressanta kanaler via reposts på Telegram, så det kan jag varmt rekommendera som ett riktigt djupt rabbit hole.
Ha en fantastisk Halloween du också, Addemaan! :)
Inlägget är borttaget
Inlägget är borttaget
Inlägget är borttaget
Ranaki, Donator
#3 Addemaan: så vitt jag vet är detta ju fri och alternativ media? Denna sida ägs inte av etablissemanget och är fristående. Det fungerar exakt likadant som vilken annan fristående alternativ nyhetssida sida som helst.
#5 Addemaan: otippat att du håller med konspirationsteoretikern och äkta nazisten ojaw. Nästan som att du själv är lite smånazistisk.
Shawaam, Donator
#11 Ranaki: Nae, det kan bara vara en fristående alternativ media om det är högerlutande, försök inte!!! :(
Givetvis såklart så kommer Trumpisarna med ursäkter. "Jag gillar inte sidan", "Sidan granskar inte båda sidor lika hårt därav så tänker jag ignorera ALLT", "Trumps lögner är inte så grova så vem bryr sig", lmao.
Trumpisar gillar verkligen inte fakta.
arle, Donator
Standard dynga ifrån en riktig skräp sida. Idioterna skriver ju till och med att hårddisken är fake och misinformation.
Bara hjärntvättade muppar som Ranaki och Shawaam kan läsa sån där skit.
Shawaam, Donator
#13 arle: Men det är ju fristående alternativ media? Det är ju den ultimata källan för information enligt er högermuppar?
Inlägget är borttaget
Alux89, Donator
#11 Ranaki: #14 Shawaam: Så söta ni är. Hade era länkar vart iaf lite mer noga med att inte bekänna färg här så hade man väl använt sig av lika många rättningar? Ni två alltså. Alternativ media finns det mycket av. Vilket är bra då mainstream TYDLIGT är vridet. Mina småpajkar, ni förtstår väl ändå att det finns vinklade vinningar även i alternativ media? xD
Shawaam, Donator
#16 Alux89: När det kommer till denna sidan, ja, den kan mycket väl vara vinklad men allting som sägs backas upp med källor.
Sidan kritiserar även Biden, Obama och Hillary. Är det som sägs om även dem påhitt?
Hade denna länken varit om Biden istället så hade ni garanterat inte suttit här och kallat det för fake...
Aja, låt oss vara sakliga för en gångs skull, ni påstår att sidan är fake, bevisa på det. Ta något exempel från vem som helst och bevisa att det är fake.
Alux89, Donator
#17 Shawaam: "Aja, låt oss vara sakliga för en gångs skull, ni påstår att sidan är fake, bevisa på det. Ta något exempel från vem som helst och bevisa att det är fake"
Nu har jag inte påstått att sakerna som nämns är inkorrekta men när det tydligt inte var en rättvis undersökning så luktar dem ju inte speciellt trovärdiga i efterhand. Detta är inte första gången ni länkar skiten heller och förra gången jag kollade igenom var det liknande. Inte rättvist och tydligt vridet.
Shawaam, Donator
#18 Alux89: Hur är den inte rättvis och hur är det vridet?
Inlägget är borttaget
Alux89, Donator
#19 Shawaam: #3. Hur mycket du än lärt dig att hata Trump här så kan du inte förneka detta.
Shawaam, Donator
#21 Alux89: Okej, för simpelhetens skull, låt oss bara säga att sidan cherrypickar och den biten, vad gör det för skillnad i det som faktiskt tas upp?
Är Trumps lögner inte lögner bara för det? Allting som sägs om Trump, Biden och alla andra backas som sagt med källor och dylikt. Vad spelar det för roll vad som tas upp så länge som det som tas upp är sant?
arle, Donator
#14 Shawaam: logiskt. Tappad.
#17 Shawaam: sidan e inte fake? Vem har sagt det? Det som står i artikeln är nästan allt helt fel. Biden sa att han ville få bort olja helt. Han har dock ändrat sig o sagt många olika saker. Demokrater pratade om att förenkla mail in till de extrema. Med mycket mail in kan valresultatet bli fördröjt. Biden har upprepade gånger valt att inte svara på court packing frågan. Michigan har varit som ett fängelse. Osv osv.
Dom tar ett postående eller åsikt som Trump har. lägger på ett värdelöst svar blandat med deras känslor och med det avgör om Trumps åsikt är sant eller falskt.
Totalt efterblivet.
#22 Shawaam: hårddisken är sann. Censuren är sann. Trumps kamp mot den corrupta etablerade eliten som censurerar är sann
Ranaki, Donator
#23 arle: så sorgligt att du fortfarande tror på någon som bara talar sanning 3% av gångerna
arle, Donator
#24 Ranaki: haha too obvious rankki. Troll someone else 😜
Addemaan, Donator
#24 Ranaki: du är ett troll
Ranaki, Donator
#25 arle: behöver inte ens trolla dig, du skämmer redan ut dig med dina åsikter och vad för "fakta" du tror på
Addemaan, Donator
#12 Shawaam: Kul att du kallar mig för Trumpis när jag rekommenderar en dokumentär som visar på att Trump ägs helt av Zionistiska bankirer efter att han tvingades ansöka om konkurs och "fick" flera hundra miljoner dollar i bailout av en känd zionist. Pengar är inte gratis.
Men visst kalla mig Trumpis om det får dig att må bättre över dina egna brister, icke-handlingar och felsteg i livet. Du låter som ett deprimerat troll.
JohanSten, SmutsigJudeEnligtOjaw
#3 Addemaan: Eller kan det bero på att en av dem är mer känd för att ljuga vilket uppmuntrar till granskning..? Jag har för övrigt inte tipsat på månader vad jag minns. Helt oprovocerat skitsnack, du måste verkligen gräva djupt i kistan för att hitta något att komma med när någon dragit ned brallorna på idolen din. :*
#4 Ojaw: #5 Addemaan: Hahahaha, sådant här är så jävla roligt när man vet vilka som skojar/överdriver och vilka som faktiskt är hopplösa får... :D
Fullbordad, Donator
#13 arle: #16 Alux89: Ge mig tre sidor som ni anser är politiskt obundna. Dvs helt ovinklade nyheter. Är intresserad var ni får er information ifrån.
Addemaan, Donator
#29 JohanSten: Du vet lika bra som jag att du och Ranaki är ett praktexemplar på vänsterextremism. Så varför är du chockad var gång någon använder dig som exemplar? Du antingen låtsas vara lika chockad var gång för komedisk effekt, eller så är du autistisk och kan inte se varför någon skulle använda dig i detta kontext?
Det är inte så att jag talar illa om dig. Jag bara använder dig och Ranaki som exempel på vad en extremt vänsterextrem vänsterextremist är.
Inlägget är borttaget
Shawaam, Donator
#23 arle: Påhopp och 13141451515 topics samtidigt, samt att det hela är urdåligt skrivet. Finns inte en chans att jag orkar läsa igenom det där ordentligt. Vilken hårddisk pratar du om förresten?
#28 Addemaan: Okej, fair enough, du är inte en Trumpis, jag ber om ursäkt, men högertroll som högertroll.
Tillägger förresten att för mig så är "Trumpis" bara är kort för "Trumpsupporter" då jag inte orkar skriva det varje gång och att ordet i sig inte är menat som ett skällsord. (Denna förklaring kanske egentligen inte gör någon större skillnad då jag oavsett finner Trumpisar vara helt tappade, men nu vet ni.)
#30 Fullbordad: +1, hade tänkt fråga detta själv. Varenda media som kritiserar Trump verkar ju vara vänstervriden propaganda så vad är då politiskt obundna sidor?
Ranaki, Donator
ok låt mig förstå detta rätt
Detta är alternativ media som är fri och inte ägs av etablissemanget. Varför ska man inte tro på det?
Addemaan, Donator
#33 Shawaam: Jag ber om ursäkt för slutet på min kommntar. Är bara trött på o bli kallad trump supporter för att jag ser en klar bias i mediernas behandling av de båda partierna. Där är en otrolig bias och det är läskigt o se hur lite som görs för o hantera detta. Om det är såhär enkelt och lagligt att totalt hjärntvätta människor via medier som vi betalar för; Vad mer är lagligt som eliten utnyttjar för o föra världen i den riktining som gynnar dom?
Jag är heller inte en höger-nisse. Jag identifierar mig inte med politik, och röstar inte. Jag skojar bara om högerextrem högerextremism för att folk verkar tro att man bara kan tillhöra två faktioner nuförtiden. Min oro ligger i hur folket under en demokrati, framförallt en socialdemokrati kan utnyttjas på precis samma sätt som under en diktatur. Jag kan rekommendera att läsa boken The Green Book av Muammar Gaddafi om du vill läsa om bristerna i en demokrati. Det är ju inte utan anledning vi betalar:
34% inkomst-skatt.
80% bensin-skatt.
25% VAT.
En vanlig svensson betalar i slutet av månaden runt 65% - 70% av sin totala brutto-inkomst i skatt.
Det finns samhällen som har samma kvaliteter på vård, skola, vägar, el och vatten nät, med mera, som bara betalar 30% i skatt.
Vart brister då Sverige där vi betalar mer än dubbelt vad de gör, men får inget extra för det?
Tänk på det.
Ha en bra helg, Shawaam. o/
Hellbender, Donator
Och Joe Biden har gränsen till lika mycket skit på samma sida, fast knappt hälften så mycket granskat. Vänsterpack gillar att skapa tomma illusioner och endast se deras vinkel av situationen, som vanligt med andra ord.
Jag tycker båda kandidaterna verkar vara på gränsen till senila gubbar, men detta är bara löjligt.
Ranaki, Donator
#36 Hellbender: tyvärr, Biden talar sanning större delen av gångerna, Trump ljuger nästan hela tiden. Det är uppenbart, det är vad folk har sagt i över 4 år, det är löjligt att detta ens är en diskussion.
Addemaan, Donator
#34 Ranaki: Du vet varför.
Eftersom att vi i en demokrati delar upp folket i mindre grupper som är svagare gentemot staten, så att folket förblir hostila mot varandra och inte vill gå samman och störta staten när den är korrupt. På grund av att vi har flera olika val, så har vi även extrem partiskhet. Detta är den stora bristen med en demokrati. Eftersom vi har mer partiskhet och flera olika linser att se samma mynt genom, så kommer "fristående medier" inte längre vara fristående, då de har chans till o bestämma vem som står med makten.
Detta resulterar i att allt som rapporteras är rapporterat genom ett filter som gynnar det parti som rapportören står bakom.
Därför ska man inte läsa artiklar med tanken att det man läser stä,mmer. Man ska bara hitta den enkskilda faktan i artiklar som går att bekräfta, och enbart konstatera att detta fakta som gick att bekräfta är riktig och skita i allt annat. Man ska heller inte måla en bild av vad som "KAN HA HÄNT" med hjälp av faktan, utan man ska som sagt bara konstatera att faktan är faktan och inget annat. Att bara kolla på en siffra från en sida där det står 3% sanning, som inte bedriver en fast standard, är lika idiotiskt som att äta sin egen skit och säga "men va! det va ju äckligt :O".
Sluta "Bilda er en uppfattning", och bara lär er konstatera faktum och hålla er vid den.
Inlägget är borttaget
Shawaam, Donator
#35 Addemaan: Ja, jag är medveten om medias bias, egentligen åt båda hållen då det är få som faktiskt är helt neutrala, men samtidigt så är det inte alltid en ursäkt för att sopa saker under mattan.
Det är fullt möjligt att denna sidan hellre fokuserar på Trump än Biden, men vad gör det för skillnad när det som sägs är sant? Det är inget fel med att svartmåla med sanningen, vilket var min poäng.
(Sedan så postar ju Trump dussintals inlägg på Twitter varje dag vilket ger mycket material till en sida som denna, så sidan kanske inte är lika vinklad som den framstår ur det perspektivet.)
Ah, i så fall ber jag om ursäkt för det hela med "högertroll".
Oavsett ett lands styrelseskick så kommer man att finna enorma brister. Det finns inget perfekt system, vilket givetvis inkluderar (social)demokrati.
Däremot så vet jag inte om något styrelseskick som har lyckligare invånare än just de länder som är socialdemokratiska.
Du har dock en poäng med att våra resurser fördelas konstigt, det är något jag själv ofta också kritiserar. Vi har skyhöga skatter men ändå brist på mycket? Det är absurt.
Jag beskyller dock inte socialdemokratin i sig för det utan bristerna ligger i vår sittande regering, det vill säga så om vi har en skicklig regering så är socialdemokrati det ideala. Känns som off-topic med detta men aja, det är politik åtminstone.
Tack detsamma! :)
Addemaan, Donator
#37 Ranaki: Det är när du säger sånt som "Det är uppenbart, det är vad folk har sagt i över 4 år, det är löjligt att detta ens är en diskussion.", som man undrar om du är på riktigt. För även du kan väl se hur en hel nation kan tro något som inte stämmmer? Kolla på hur religion har använts för att agera polis genom att hjärntvätta folket till att "Gud ser och hör dig ALLTID", för att folk ska vara rädda för att agera annat än på det vis som eliten anser vara "rätt". Man tog enorma mängder skatt från folk även på den tiden och folk va helt emot o betala skatt först. Men efter att man indoktrinerat folk till att tycka att den enorma mängden skatt (som gick rakt ner i elitens fickor) är moraliskt rätt samtidigt som man hjärntvätta folket att tro att det KONSTANT är övervakade av GUD (så de ska känna press o inte göra fel genemot staten), så borde väl även du kunna se att din mening "Det är uppenbart, det är vad folk har sagt i över 4 år, det är löjligt att detta ens är en diskussion.", är helt bortom allt tvivel, en felaktik analys?
Ranaki, Donator
#38 Addemaan: jag tycker att svenska staten gör ett bra jobb. utan den hade du förmodligen haft ännu mindre utbildning
Addemaan, Donator
#42 Ranaki: Jag är på toppen av mitt fält och forskar inom mjukvarusäkerhet. jag har det väldigt bekvämt.
Du å andra sidan har inga argument, så du tar till o attackera personers utbildning, integritet, med mera. Det där funkar inte på mig.
larry, Donator
FIGHT FIGHT FIGHT
Ranaki, Donator
#43 Addemaan: mina argument är att trump till över 88% inte talar sanningen. Min källa är https://www.politifact.com/personalities/donald-trump/
Vad har du att komma med som motargument? Gärna med källa, inget känslostyrt argument snälla.
Addemaan, Donator
#45 Ranaki: Lol, En lärare hade aldrig accepterat din lilla länk som fakta och det gör inte jag heller. :P Nu lämnar jag existenz för ikväll. Peace.
kIMMEN, Donator
*Ranaki och Shawaam för 50% av kommentarerna i en politisk länk*
1.13 i odds. Lägg spel.
Ranaki, Donator
#46 Addemaan: wow. enbart ett känsloladdat argument. riktigt lågt.
Addemaan, Donator
#48 Ranaki:
Jag förklarade redan i en tidigare post att det inte handlar om o sitta och blint läsa länkar, tidningar, tv, med mera.
Men eftersom dessa länkar är så viktiga för dig.
Varsågod: (inb4 du säger att mina länkar inte är lika bra som dina länkar)
https://winteryknight.com/2018/10/19/fact-checking-the-fact-checkers-is-politifact-reliable-or-biased/
https://thefederalist.com/2016/12/16/running-data-politifact-shows-bias-conservatives/
https://www.usnews.com/opinion/blogs/peter-roff/2013/05/28/study-finds-fact-checkers-biased-against-republicans
https://dailycaller.com/2018/10/16/kyrsten-sinema-tutu-fact-check/
https://www.forbes.com/sites/theapothecary/2013/12/27/in-2008-politifacts-2013-lie-of-the-year-that-you-could-keep-your-health-plan-under-obamacare-it-rated-true/#718ad49b7c14
https://politicalwire.com/2019/06/27/most-republicans-say-fact-checkers-are-biased/
https://www.rt.com/usa/492294-lead-stories-factcheck-facebook-cnn/
https://nypost.com/2019/02/09/impartial-fact-checkers-are-revealing-their-partisanship-against-trump/
https://www.investors.com/politics/editorials/fact-checkers-big-media/
https://www.foxnews.com/opinion/fact-checkers-trump-biden-tim-graham
https://www.shiftfrequency.com/majority-of-republicans-are-wise-to-liberal-media-fact-checkers/
Necris, Donator
Själva premissen är fel. Man kan inte göra något sånt här med cherry picking. Allt måste ju i så fall analyseras, inte bara det man väljer.
Sen kan man inte ta saker som är överdrivna och kalla dem falska, folk får väl lära sig hans personlighet. När Trump säger "det var den största häst jag sett" så ljuger han inte om han i verkligheten såg en större höst för 14 år sedan. Om man tar bort era autism-filter så säger han "det var en stor häst".
Valldabo, Donator
#47 kIMMEN: Man behöver ju inte oroa sig för en läggningsmatch då de två aldrig kommer lägga sig även hur mycket bevis de får emot sig.
arle, Donator
#30 Fullbordad: varför? De finns inte. E du dum elleeee
#33 Shawaam: lel. 😆. Bidens!
Inlägget är borttaget
Shawaam, Donator
#47 kIMMEN: Jag är ju den totalitära liberalen, jag gör bara mitt jobb.
#49 Addemaan: Alla de där källorna är ju dock högerlutande-höger, de har sin egna politiska bias. (Plus, snälla, länka inte skit som den första länken vars slogan är "integrating Christian faith and knowledge in the public square", kräks.)
Kritiken här har ju varit att PolitiFacts är biased, men de där sidorna har ju som sagt sin egna bias, så min fråga är då: varför är de pålitliga källor till att PolitiFacts är en opålitlig källa?
Missförstå mig rätt, jag säger inte att PolitiFacts är en obiased sida och fullt pålitlig, jag ifrågasätter bara varför de länkarna där är pålitliga.
#52 arle: Ah, du syftar på det hela med Hunter Biden? Well, om inget har bevisats så är han ju oskyldig, det är ju så det fungerar, right? Eller ska vi dra upp alla anklagelser mot Trump gällande sexuella övergrepp igen?
Alux89, Donator
#30 Fullbordad: #22 Shawaam: Man ska aldrig svälja ifrån något utan sammanfatta. Basera på vad du ser och är med om. Ett annat exempel har ni ju länkat, man ska ju gärna ifrågasätta om undersökningarna är rättvisa. Ni kan inte förneka hur tydligt det sticker ut med siffrorna just här.
Trump: 893 stycken - Biden:172 stycken
Pence: 63 stycken - Kamala: 29 Stycken
Va openminded och kritisk, endast då kommer ni loss greppet.
Maldoa, Donator
Så Trump har blivit "Checked" 893 gånger medan Biden bara blivit det 172 gånger. great stuff.
Addemaan, Donator
#55 Alux89: #56 Maldoa: Och Biden har varit inom politiken i 47 år. Så han har ju mest att fakta-kollas av alla. Men icke.
paintspot, Donator
#56 Maldoa: #55 Alux89: Har ni någonsin märkt ett större sug att fakt-checka en mytoman än någon som verkar säga vettiga saker?
Om vi gör om det till ett existenz-scope för att ni ska förstå:
ojaw: 1 miljard gånger
roger: 15 gånger
Inlägget är borttaget
Inlägget är borttaget
Shawaam, Donator
#55 Alux89: Ja, men som jag har påpekat så finns det flera anledningar till Trumps höga siffror så som hans konstanta pladder på Twitter som ger ofattbart mycket material till sidor som denna. En stor del av undersökningarna om hans uttalanden kommer ju från just hans Twitterinlägg.
Samt att Trump är en sittande president vilket också gör att han får mer fokus på sig. Jämför istället med Obama som har strax över 600 uttalanden undersökta. Fortfarande en skillnad mellan Trump och Obama men att jämföra två presidenter är rimligare än att jämföra Trump och Biden.
Till sist som jag redan sagt: det är fullt möjligt att sidan föredrar att samla material som går emot Trump men vad gör det när det som sägs är sant? Att svartmåla med sanningen är helt okej.
#58 paintspot: Hahahahah. +1
Ranaki, Donator
#49 Addemaan: bara massa länkar från vinkade nyhetssidor, som ägs av etablissemanget eller som har tydlig agenda. Hälften av länkarna är dessutom off topic.
Försök bättre nästa gång, detta var bara sorgligt
Fullbordad, Donator
#52 arle: #55 Alux89: Så ingen länk alls då alltså. Oväntat att ni inte har någon information alls, not.
Alux89, Donator
#57 Addemaan: Ja nog finns det gott om material där.
#58 paintspot: Säger vettiga saker? Biden vet ju fan knappt vart han är. Tycker seriöst det är tragiskt att bevittna gubben när är vimsar runt helt lost.
#61 Shawaam: Håller inte med. Tycker nationalisterna får tuffare granskningar och sämre publicitet över hela världen. Ett ganska tydligt exempel på detta är ju Sverige. Finns gott om exempel även i övriga Europa. Jag förstår varför detta blivit vanligare.
Hur balanserat blir det om bara den ena sidan får rampljus?
Vad blir effekterna? Titta ut i världen.
Du föredrar inte ens en fair fight?
#63 Fullbordad: Säger ju att du inte ska svälja något utan tänka kritiskt på allt du ser. Sanningen är nog den att alla har synpunkter och åsikter.
paintspot, Donator
#64 Alux89: Låter som du faktacheckat biden 1000 ggr och Trump 10. Det borde vara tvärtom mannen.
Inlägget är borttaget
Shawaam, Donator
#64 Alux89: Jag vill givetvis att media ska vara neutralt och granska båda sidor rättvist, det är idealt och önskvärt ur varenda perspektiv.
Däremot så kommer det bara inte att ske. All media har någon form av bias, speciellt så har de en bias för att håva in pengar.
Med det i åtanke så fokuserar jag hellre på om de ljuger eller inte. Som jag redan har sagt, så länge som det PolitiFacts säger är sant så kan jag inte kritisera dem. Ljuger sidan däremot så är den ren och skär propaganda.
(Sedan så kan det ju vara så att nationalisterna får tuffare granskningar och sämre publicitet av vissa andra anledningar också...)
arle, Donator
#54 Shawaam: om hela Biden familjen och några fler demokrater*. Disken är full med bevis. Hade Bidens pushats så hårt som Trump hade dom alla varit i fängelse för länge sen. Tyvärr är systemet djupt korrupt.
#61 Shawaam: o Obama var en av de mest korrupta någonsin. O han fick fredspris. Vidrigt.
#63 Fullbordad:? Länk? Skriver ju om en länk? Är du ok?
#67 Shawaam: det är ren o skär propaganda punkt
JohanSten, SmutsigJudeEnligtOjaw
#31 Addemaan: Öh nej, bara för att du fantiserat ihop något elakt om mig och haft det i bakhuvudet så länge att du glömt att du hittade på det själv, så kommer jag plötsligt inte "veta" vad det är. Inte nog med att du inte kan VISA några exempel på "vänsterextremism", du kan inte ens ÅTERGE några.
Tro fan att jag reagerar när någon ljuger om mig, oavsett vad de ljuger om och hur många gånger? :D Kanske ska börja kalla dig för rakryggad då och då.
#49 Addemaan: Alltså, per definition så smäller ju inte några tidningsartiklar lika högt (speciellt då du uppenbarligen inte granskat dem för en sekund). So yeah: dina länkar är inte lika bra som hans i detta fall. Men du kanske kan ta fram lite länkar för vad du påstår om mig? ;)
Thedevil, Donator
som åskådare för denna sektion är jag djupt oroad. många bör söka för något jag vet inte vad. Herrejävlar alltså.
Du måste vara medlem samt ha donerat för att kunna kommentera, registera ett konto nu. Eller logga in i menyn till vänster.
|